zdaily

  • ۰
  • ۰

جاده های انتظار

جاده های انتظار/

برا من دس میزنن/

توکجایی نمی گن/

به خنده لب میزنن/

ای خدا عاشقا/

اخه یارمن کجاس/

همدم و شریک من/

چراباز ازم جداس/

چشمونم مث روده/

تو دلم پاییز میشه/

ای خدای عاشقا/

غصه ها لبریز میشه/

...................

دارای 11 بیت









سایر محصولات :
نمیای

وجود من مال خودت/فقط...

نگات

توو خلوت چشام...

جاده های انتظار

جاده های انتظار/برا من دس میزنن/توکجایی...

دنبالت می گردم

دارم دنبالت می گردم/توی شهر عاشقا/اما رد...

عاشقم

برای با توبودنم/باز این دلم بهونه...

گل بارون

بیا گل بارون کنم/تموم وجودتو/تازمین گیر بشن...

لحظه ی زیبا

شنیدیم از فاصله...

فرقی نداره

وقتی دبدمت/نگام نکردی/میون غم هام/صدام نکردی/کنارش...

یادتو

می شمرم با خیالت /باز, عشقم...

بغض

بغضی,تو گلوم شکسته/اون, کنارم نشسته/نقابی داره...

زلف دلم

ای که زعشق شنیده ای/زلف دلم کشیده...

رفتی با اون

رفتی با اون...

تک ستاره ی منی

می خوام که امشب ماه بشم/با...

کاخ دلم

کاخ دلم ویرونه/از روی تو حیرونه/کاخ...

نمیای
نگات
جاده های انتظار
دنبالت می گردم
عاشقم
نمیای
نگات
جاده های انتظار
دنبالت می گردم
عاشقم
لحظه ی زیبا
کاخ دلم
یادتو
بغض
زلف دلم

کلمات کلیدی :اده های های انتظار انتظار اده
  • ۹۶/۰۷/۰۱
  • حسن حسنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی